101006

Goddag!

Igår tänkte jag ju se Desperate Housewives, men jag slocknade vid 21-tiden. Vaknade efter en timme av att Janne försökte smita från sängen och påstod att jag snarkade. Jag snarkar väl aldrig ;P Inte lätt att vara förkyld! Trodde dock att det var mitt i natten, och somnade om ganska fort. Men jag har varit vaken några ggr under natten pga hostan som inte vill försvinna trots hostmedicin. Ibland hostar jag så mycket så jag kräks :S

Fick mig iaf en liten sovmorgon imorse eftersom vi inte behöver vara 4 st här kl 7.30 eftersom växeln inte öppnar förrän kl 8. Och sen sa Agneta att jag ska få sluta tidigt idag och på fredag för att jag är så flitig :P Skönt det :)

Janne är hemma och är sjuk, och eftersom det var strömavbrott kunde han inte laga någon lunch åt oss. Så jag tog hem hamburgare när jag hade lunch. Var inte alls gott. Huvva.

Förresten så vart det värsta rusningen till växeln när det vart strömavbrott. Tror halva Kalix ringde, och vi hade ju ingen aning om vad det berodde på så vi kunde ju inte hjälpa dom. Var iaf avbrott i hela Kalix och tydligen i Överkalix också.

Nåja, nu ska jag göra något annat.


Ciaaao!
 PUBLICERAT »  2010-10-06 @ 13:40:31 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0