101129

Jisses, snart är det december. Hoppas det går fort så det blir mars snart!


I fredags var vi till Påläng och åt hargryta. Det var första gången jag åt hare, och det var gott. Dock tuggade jag ju på hagel, men de är väl sånt man får ta.

Sen gasade vi hem och såg idol. Jag har blivit jätte less på idol, skönt att det snart är slut. Och jag som annars brukar älska det programmet. Är ju inte någon som är riktigt bra i år. Förmodligen vinner ju Jay, tyvärr.

På lördagen blev det en sväng till Haparanda. Tänkte bara kika lite, men kom hem med:

*Badrumsmattor
*Filt till bebisen
*Kudde till barnvagnen
*Lakan till spjälsängen
*Massor med doftljus
*Diskborstar
*Tofflor till Janne
*Servetter
*Servetthållare
*Förvaringslådor
*2 st tvättkorgar
*Blommor
*Krukor
*Handdukar

Vet inte om det var allt, kan ha glömt något..

Hade kunnat köpa mycket mer saker, men fick hejda mig. Har önskat mig presentkort på IKEA i julklapp så vi väntar till efter jul och ser om jag får något. Behöver ju skötbord, madrass till spjälsängen, lammskinn till vagnen, badbalja m.m.  m.m.

Annars är det ju babyskydd som är det dyraste som vi har kvar att köpa.

Kommer nog handla färdigt allt i januari. Får mer och mer foglossning så man får passa på medans man är på benen.


Igår bakade Janne bullar, och jag bakade dumlekakor. Janne fyller år på torsdag, och då ville han bjuda på bullar :P 26 år blir gammelgubben ;P

Köpte mig en bingolott för jag trodde jag skulle vara ensam på kvällen, men Jannes träning var inställd så han var hemma. Men jag spelade bingo iaf, men vann tyvärr inget.


Inatt när jag vaknade och skulle gå på toa så kände jag att det var jätte kallt i huset. Gick och kollade, och det var 17 grader. När jag vaknade imorse var det 14 grader. Höll på att frysa ihjäl. Janne var sur och sa att han inte tänker bo kvar. Jag fick stå och blåsa med hårtorken på mig själv för att bli varm, men det hjälpte ju bara för stunden.


Nåja, nu har jag inget mer att skriva om..


Ciaaao!
 PUBLICERAT »  2010-11-29 @ 10:12:50 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(2)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vi har babyskydd, madrass, spjälsäng, allt... Bara kolla med Jeppe om han ska ha nåt, annars får ni ta vad ni vill ha - spara pengar är alltid bra.

2010-11-29 @ 16:32:47
URL: http://paucisverbis.blogg.se/
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-12-01 @ 13:53:09
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0