101111

Goddag!

Tog bussen till jobbet idag med, och även idag kom jag försent. Frågade chauffören om bussen alltid är sen, då blev han typ sur och sa att det inte är så farligt att vara 4 minuter sen. Gubbfan!

Nu har vi iaf hittat en bil som verkar vettig. Dubbelt så dyr som vi hade tänkt oss men Jannes mor sa att vi fick låna pengar av henne. Och det är en kombi, så då behöver vi inte byta bil när bebisen kommer. Så jag hoppas det blir bilköp i helgen! Man kan ju inte ens gå och handla i snökaoset.

Gick hem från jobbet igår eftersom det var 45 min tills nästa buss gick. Snöade och blåste, och var jätte halt. Höll på att ramla flera ggr, så jag fick ju jätte ont i bäckenet.

Nåja, nu ska jag gå och hämta té och äta mina mackor.


Ciaaao!



 PUBLICERAT »  2010-11-11 @ 09:44:16 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0