101109

Goddag!

Igår fick jag sluta strax efter 13, och det var välbehövligt. Har nämligen blivit förkyld igen. Jag HATAR att han ont i halsen! Dessutom finns det knappt några tabletter på apoteket som man kan ta när man är gravid. Köpte strepsils men dom hjälper inte ett skit.

Och precis som jag misstänkte så hade jag sjukt ont i bäckenet efter att ha gått till och från jobbet. Vid Manhem började det göra riktigt ont, och direkt jag kom hem var jag tvungen att lägga mig ner. Sen kunde jag knappt röra mig på hela eftermiddagen.

Och inte blir det ju bättre av att man får ligga i kylan och frysa. Var 13 grader i huset imorse. Svärfar skulle komma på lunchen och kolla så jag hoppas han får igång nå värme annars går det inte att vara där.

Varför finns det inga lediga lägenheter när man behöver en? Hade velat ha en i det "nya" huset bakom soc. För dom lägenheterna har ju diskmaskin och tvättmaskin och så är det hiss i huset. Får nog tvinga Janina att flytta så vi kan ta hennes lägenhet :P

Tänkte förresten åka lokalbussen till jobbet imorse, men när jag kom till busshållplatsen så fanns den inte kvar? Antar att dom börjat köra någon annan väg. Så jag fick gå, och kallt var det!

Detta kommer leda till att jag antingen blir sjukskriven och inte kan jobba pga problem med bäckenet, eller att jag köper första bästa skit-bil jag hittar.


Ciaaao!
 PUBLICERAT »  2010-11-09 @ 10:32:02 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0