Tröttmössa

Jag är så galen trött just nu! Skulle lätt kunna lägga mig och slockna, men får väl vänta en timme iaf..

Har varit på arbetsintervju på IKEA idag. Det var den mest "avancerade" och längsta intervju jag varit på!! 2 timmar pågick den. Man skulle typ komma på en hel affärsidé till ett möbelvaruhus, och göra upp en åtgärdsplan ang. sjukskrivningarna osv. Herregud säger jag bara! Nåja, vi får väl se om dom ger mig jobb eller inte..

Blev även förälskad idag. I ett par skor. Dom var såååå jäkla fina! Men jag blev för snål för att köpa dom. Måste ju spara pengarna till Malaysia.

Fick ett par nya leggings med posten idag också. Hade gärna lagt ut en bild på dom, men dom verkar vara slut för dom finns inte kvar på hemsidan :( Dom är iaf svarta med "hål" på sidorna. Typ som dessa, fast inte lika stora och täta "hål"


Hur som helst så var dom jätte fina :)


Nåja, nu ska jag gå och tvätta bort sminket och förbereda mig inför sängen.

Ciaaao!

 PUBLICERAT »  2010-03-30 @ 21:36:04 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(1)

Kommentarer
Postat av: bitte

Hej skulle du vilja vara söt och rösta på min bikini i Nellys bikinitävling. Skulle bli jätteglad om du ville lägga en röst



http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=xrUPw7OXpi1Ztl35pVHhfyPi#bikiniGallery

2010-03-31 @ 19:25:40
URL: http://www.lovemercury.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0