100327

Tjoo!

I torsdags var det kvällsöppet här i Kalix. Jag och älsklingen var först och åt en 2-rättersmiddag på Asian Corner som bestod av vårrullar till förrätt, och kyckling i röd curry samt oxfilé med söt basilika till varmrätt. Efter det gick vi och kikade i några butiker, men köpte inte något.

Igår var det fredag, och vi tog det bara lugnt. Åt pitabröd med köttfärs och grönsaker till middag, och det var super gott!

Var även och hämtade ut 3 paket. Ett paket innehöll ett par skor som var för stora för mig. Det andra paketet innehöll bh'ar. Och dom var så sjukt sköna! Och dessutom snygga! Var även en bh som var för stor för mig som var super snygg, så det var synd att den var för stor! :( Och det tredje paketet var från bubbleroom och innehöll detta badlinne:



Var mycket finare irl faktiskt, för det är t.ex. guld-detaljer på det som inte syns på bilden. Och så fick jag en liten goodiebag med en mascara, ett läppglans med svarta vinbärs smak och doft. Både luktar och smakar gudomligt! ;P Och så en burk med ansiktskräm. Kanske lottar ut mascaran och ansiktskrämen åt någon av er läsare, för jag behöver dom inte...

Idag är det lördag och jag vet inte riktigt vad vi ska göra. Jag har sminkat mig, tagit på mig en klänning, och satt blommor i håret..även fast vi bara har tänkt vara hemma :P Men man kan väl göra sig fin ändå..? :)

Mami har varit till Luleå och växlat pengar till resan åt mig. Gav henne 2000 kr att växla, och tanten på forex hade sagt att man inte bör ta ut pengar i Malaysia, för det är det land där det anmäls mest kortbedrägerier. Så då måste jag ju växla mer pengar innan vi åker. Hoppas att jag klarar mig på 5000 kr i fickpengar. När jag var in på ving.se och skulle läsa om Malaysia så stod det "Välkommen till en av världens största shoppingmetropoler!" så jag antar att jag kommer shoppa en del del!! Dock mest till Janne skulle jag tro ;P Haha

Sitter och väntar på att fotbollsmatchen som Janne ser på ska sluta så vi kan börja med maten. Blir fläskfilé, bulgur, sallad och vitlöksbröd idag. Perfekt lördagsmysmiddag ;)

Nåja, nu ska jag gå.

Ciaaao!
 PUBLICERAT »  2010-03-27 @ 17:19:50 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0