100324

Gokväll!

Sitter här och väntar på att baby ska komma hem från innebandyträningen, och han verkar dröja så jag passar på att skriva ett par rader.

Idag är det exakt 3 veckor kvar tills vi åker till Malaysia! Janne säger att han kommer börja få ångest om en vecka haha. Jag skulle vilja börja packa nu, men först måste min bror som bor i Luleå komma hit med en resväska.

Och snart fyller jag år också. Jisses. 24 år. Jag börjar bli gammal! Har iaf bakat en silviakaka nu ikväll, och så ska jag göra nå annat fika med choklad, och så en tårta såklart.

Imorgon är det våffeldagen. Tur att jag fick ett våffeljärn i present av svärmor. Jag fick det idag för att vi skulle kunna äta våfflor imorgon :P

Och förövrigt så loggade jag in på skatteverket igår och såg att jag får 3674 kr tillbaka på skatten. Det tackar vi för :) Kanske jag och baby åker iväg på en weekend någonstans för dom pengarna. Vad säger du om det älskling? :)

Nåja, nu ska jag gå.

Ciaaao!
 PUBLICERAT »  2010-03-24 @ 21:24:30 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(1)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ah jo det är intressant tanke det där :)

2010-03-26 @ 21:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0