100320

Hejsan!

Har nyss kommit hem från en långpromenad i snöovädret. Vi gick till kyrkogården och tände ett ljus för farfar.

När jag satte mig här så kikade jag in på modehus.nu och såg att jag hade vunnit en tävling dom hade på facebook. Man fick önska sig vad man ville från sidan, och jag önskade mig dessa sneakers, och vann :P



Igår var det fredag, och vi gjorde väl inte direkt något speciellt. Jag räknade matte på dagen, och sen gick vi till stan och handlade lite på ICA. Sen på kvällen gjorde vi pizza och mös.

I torsdags var jag på info möte ang. ett jobb som personlig assistent. Och sen när jag kom hem fick jag ett mail från IKEA där dom frågade om jag kunde jobba där i sommar, och att dom ville att jag skulle komma dit den 30/3 och prata med dom. Ska alla arbetsgivare man sökt jobb hos börja höra av sig nu eller? :P

Idag är det alltså lördag, men känns mer som söndag..hmm..Jag ska iaf räkna matte, och sedan ska vi laga en supergod älggryta, klyftpotatis och vitlöksbröd till middag.

Nu ska jag gå och se vad Janne gör, låter som att han river hela köket!

Ciaaao!
 PUBLICERAT »  2010-03-20 @ 14:40:48 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0