100316

Gokväll!

Idag har vi varit i Haparanda med Jeppe. Först var vi på jysk och köpte utemöbler till balkongen, och dynor till stolarna.



Dom får stå i vardagsrummet tills det blivit varmare ute ;P Jag är iaf super nöjd med dom!

Sedan var vi på IKEA där Jeppe köpte gardinstänger, och vi köpte en té-sil och hudlotion.

Efter det var vi och åt på Max. Det är ju standard när man är i Happis ;P

Sedan var vi på Djurmagazinet och köpte 100 tuggpinnar åt Ronja, och en stor påse med enorma tuggben åt Zelda.

Vi avslutade shoppingrundan på ICA Maxi där vi handlade massa mat, och Janne köpte jätte fula solbrillor ;P Hehe. Jag såg ett par mörkrosa solbrillor jag ville ha, men Janne sa att jag inte fick köpa dom för att jag redan har rosa solglasögon. Tyyypiskt!

Jag är helnöjd med dagen iaf, men Janne var dock inte lika nöjd. Imorse hade han 3500 kr på kontot, och nu har han 100 kr kvar haha! Det är dyrt att ha "familj" älskling ;)

Imorgon ska jag göra slutprovet i Medicinsk Grundkurs, och Janne ska göra slutprovet i Samhälls. Och direkt efter provet ska jag börja med Matte B. Och när jag är klar med den ska jag läsa Naturkunskap B.

Förresten så har Ronja varit och hälsat på oss idag :P Mamma kom hit i lördags, och tog Ronja med sig när hon for. Och idag ringde hon och sa "ni får ha hunden medans jag far och tränar". Är det hennes hund nu eller?! :P Zelda morrade som fasen åt Ronja när hon kom, men sen busade dom :) Men nu har mamma tagit Ronja igen. Får väl se när vi får tillbaka henne :)

Nu har jag inte så mycket mer att säga, så jag lägger in några bilder istället.



Lilla Ronjis :)



Utsikt över älven från våran balkong.



När vi stod och väntade på att biografen skulle öppna när vi skulle se Snabba cash så såg vi att det hängde en lapp utanför Reklamguiden där det stod mitt namn, så jag var bara tvungen att ta en bild ;) Haha



Janne fick en liten hälsning i Kuriren av mig på Alla ♥ Dag :)

Ciaaao!
 PUBLICERAT »  2010-03-16 @ 22:55:52 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(1)

Kommentarer
Postat av: Caroline -peace earth love .

Går du på ngn sport/aktivitet ? :)

2010-03-18 @ 16:55:22
URL: http://carrrrolines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0