100605

Gokväll!

Tänkte att jag skulle skriva ett litet inlägg medans jag väntar på att Janne ska komma och lägga sig så vi kan se film.

Igår var det fredag, och då åkte vi med stor-Jonte, Janina, och lill-Jonte till Niklas som fyllde år. Där fikade vi tårta, bullar, och kakor. Sedan ville Janne ha godis så vi gick på coop, och sen såg vi slutet av Talang finalen. Efter det kröp vi ner i sängen och såg sista Johan Falk.

Idag har vi promenerat till Kalix Däck & Cykel för mamma ville att vi skulle hämta hennes bil därifrån, och så skulle vi få låna den resten av helgen. Men det var låst där, så vi fick traska hem igen i regnet. Lagomt glada var vi!

Sen har vi bara chillat här hemma. Tänkte åka till Happis och köpa färg till vardagsrummet i huset, men det blev så sent och jag ids inte stressa. Vill kolla i lugn och ro.

För en stund sen åt vi jordgubbar och glass, och nu har jag tonat håret. Samma bruna färg som jag haft i nått år nu ;P




Gruppbild från Malaysia :)


Ciaaao!
 PUBLICERAT »  2010-06-05 @ 23:04:10 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(1)

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hej!

Jättekul att du är med och tävlar. Jag skriver upp 1 lott på dig.



Ha en fortsatt härlig söndag.

2010-06-06 @ 20:03:41
URL: http://gratistokig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0