På liv och död

För någon vecka sedan läste jag i NSD om att en lastbil med två killar från Luleå kört av vägen i Norge, och dom båda dog. Fan vad hemskt, tänkte jag för mig själv. Det jag inte visste då var att jag vet vem en av dom är. Han tränade boxning med oss, och han tog sitt lastbilskort på YA när jag jobbade där. Han var även sambo, och har en son, med en tjej som gått i min klass.

Tänk om någon hade ringt till mig och sagt att Janne är död. Jag kan inte ens föreställa mig hur jag skulle reagera!

Idag får jag även höra att Choppe är död. Kände ju honom inte, men vet ju vem han är. Har ju träffat honom både i Kalix, Morjärv och i Luleå flera ggr.

Varför ska så många unga människor behöva dö?

Vila i frid, både Tobias och Kristoffer.
 PUBLICERAT »  2010-07-23 @ 11:23:58 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(1)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag tycker att det är många unga som dött nu på sistone. Det är hemskt...



Stackars pojke som förlorat sin far.



Kram

2010-07-25 @ 00:25:19
URL: http://paucisverbis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0