100713

God morgon!

Snacka om att man känner sig handikappad när man inte har internet hemma! Men förhoppningsvis så blir det inkopplat på fredag :)

Är så himla skönt att bo i hus! Igår satt vi ute på altanen i solen och åt middag. Vart lax, potatis och gräddfil med gräslök. Och så underbart väder vi har också! Är grymt härligt att cykla till jobbet på morgonen när solen skiner :)

Igår gick vi och la oss vid 20.30 och såg en film i sängen. Tror jag somnade efter ca 1 timme. Ändå sitter jag här och gäspar :P

Nåja, nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva, så jag ska nog gå en sväng och se om det händer nå skoj här på jobbet :P

Ciaaao!
 PUBLICERAT »  2010-07-13 @ 09:02:39 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0