Kan inte sova

Vilken svordom använder du mest? Det är väldigt olika.

Äger du en iPod? Nej, lyssnar så sällan på musik.

Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 7.50. Ska vara barnvakt åt Dexter imorgon bitti.

Hur många resväskor äger du? 1.

Använder du flip-flops? Nej, grymt fult!

Var köper du dina matvaror ifrån? Ica.

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Jag tar hellre bilden.

Vilken var den senaste filmen du såg? Vi började se Whiteout ikväll, men stängde av den efter en stund. Senaste hela filmen vi såg var nog The Blind Side, och den sög.

Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? En vän kan väl ha en barnfamilj?

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En resa till mig och baby.

Har någon någonsin kallat dig lat? Pappa.

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nej, men ibland skulle jag behöva.

Vilken är världens bästa artist/grupp just nu?
Lady Gaga.

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Nej.

Vad åt du till middag senast?
Hemmagjorda köttbullar och makaroner.

Använder du huvtröjor? Nej. Bara om jag ska gå ut och det är jävligt kallt.

Kan du vissla? Ja.

Vem var den senaste som ringde dig? Johanna. Jag missade dock samtalet :P

Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält? Jag åker inte karuseller. Jag spyr typ direkt!

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Självklart!

Vilket riktnummer befinner du dig i?
0923

Tittade du på tecknat när du var liten? Ja. Björnes Magasin var min favvo.

Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?
Räknas Gallerian? Typ 200 meter kanske.

Hur många syskon har du?
5

Är du blyg inför det motsatta könet?
Ibland.

Vilken film kan du alla replikerna till? Ingen.

Äger du några band t-shirts? Nej. Jag hade en t-shirt med en bild på Ola, men den slängde jag för någon månad sen.

När flög du senast? Maj -09 tror jag.

Hur många stolar står kring ditt köksbord? 4

Läser du för skojs skull? Ibland.

Pratar du några andra språk? Engelska om jag måste.

Diskar du din egen disk?
Jag och Janne turas om.

Har du gråtit offentligt? Ja.

Har du en stationär dator eller en laptop?
 3 st laptops.

Försöker du alltid lära dig nya saker? Njae.

Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Piercingar? Nej. Tatueringar? Ja. Men då kommer det bli mitt/mina barns namn.

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Jag hade lika gärna kunnat bjuda.

Kan du kasta macka? Har inte testat på mååånga år.

Har du någonsin varit på Jamaica?
Nej, och jag vill inte åka dit heller. Värsta pundar-stället ju.

Vad har du med dig in på bion? Godis och läsk.

Vem var din favoritlärare och varför? Bert-Gunnar, för han stärkte mitt självförtroende.

Har du dejtat någon av en annan religion? Nej.

Vad har du för väder? Vet inte.

Har du en favoritblogg? Ja, kalasgott.

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? "Skapa med blommor".

Gillar du att flyga? Hellre flyg än tåg och buss iaf.

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Han bör ju vara omtänksam.

När sov du senast på golvet? Jag brukar inte sova på golvet.

Vilken är din favorit drink? Passoa Orange.

Vilken är din mammas hemstad? Kalix, tror jag haha.

Din pappas hemstad? Samma.

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Helst 10 :P

Är dina dagar fullbokade och stressiga? Haha, absolut inte.

Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Nej.

Vilken är din favoritfrukt? Ananas.

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Ibland, men oftast inte.

Hur gammal blir du nästa födelsedag? 24

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? JA! Jag stör mig på stavfel och avskyr folk som skriver som dom pratar.

Tror du på liv på andra planeter?
Nej.

Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Räknas Ronja som en person? :P

Tror du att Gud är man eller kvinna? Tror inte att Gud finns.

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Motsatta.

Hur valde dina föräldrar ditt namn? Ingen aning.

Gillar du senap? Ibland, i ytterst små mängder.

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Jag säger väl ingenting till mig själv. Det är alltid Janne kommer och kramar mig och säger saker som gör att det känns bättre.

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Inte frivilligt.

Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Hmm?

Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall?
Nej.

Tycker du om att krama folk? Folk? Nej. Janne? Ja!

Skulle du säga att du är trendig?
Nej.

Äger du en digitalkamera? Nej. Räcker med kameran på mobilen.

Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Staffan tyckte jag var lik DeDe haha.

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Beror på vem det är.

Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Vet att jag har grinat till vissa böcker, men minns inte vilka.

Vad är du allergisk mot?
Pundare och fjortisar.

Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej.
 PUBLICERAT »  2010-01-16 @ 02:03:42 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(1)

Kommentarer
Postat av: Janne

konstigt att du inte kan sova när du tar en nap från 19.30-22.00 ;P

2010-01-16 @ 08:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0