Jag <3 Leggings

Finns det något skönare klädesplagg än leggings? Jag tror inte det! Jag tror jag har över 20 par nu haha

Dessa fick jag hem i fredags:



Svarta med skinn på sidorna. Jätte snygga! Från Nelly.com

Var ju även i Luleå i fredags, och då köpte jag 2 par helsvarta leggings från Gina Tricot, och så köpte jag ett par typ jeans leggings.

Var även och klippte mig. Dock fräschade jag bara till det, så det vart inte så stor skillnad. Klippte av några cm bara.

Imorgon ska vi till Haparanda. Dock blir det nog ingen shopping. Kanske en taklampa till sovrummet om vi hittar någon fin.

Ciaaao!
 PUBLICERAT »  2010-01-18 @ 20:08:56 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(1)

Kommentarer
Postat av: sara

hejhej.

Jag är en tjej som driver ett UF-företag som säljer armband till välgörande syfte.

Gå in på hemsidan www.pguf.blogg.se och kolla om det finns något armband just du är intresserad utav.

2010-01-20 @ 18:26:31
URL: http://pguf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0