100130

Gokväll!

Igår var det fredag, och vi gjorde absolut ingenting vettigt! Johanna var här och jyrade i någon timme. Hon frågade om jag vill vara tärna på deras bröllop. Blev nervös av bara tanken :P Haha

Sen åt jag och Janne hemmagjord pizza med bacon, champinjoner, ananas och banan. MUMS! :) Eller ja, Janne hade bara bacon och champinjoner på sin bit. Han är lite små tråkig när det gäller mat ;P

Mitt i natten har jag väckt Janne och frågat varför han är arg på mig. Men han fattade att jag pratade i sömnen, så jag fick inget svar haha.

Idag har vi varit på stan och kikat i affärer. Janne behöver en ny vinterjacka eftersom dragkedjan på hans jacka gick sönder igår. Vi hittade en på Team Sportia som var ganska fin och till vettigt pris. Dock var L för kort i armarna, och XL var bra i armarna men alldeles för stor i övrigt. Så tyvärr blev det inget jack-köp.

Sedan gick vi och handlade lite också. Var tänkt att vi skulle gå och fika, men vi gick och åt middag på 11:ans istället. Var första gången Janne åt där, och han tyckte det var gott :)

Sen gick vi och hämtade Ronja som hade varit hos Jonte och Linda medans vi varit på stan. Verkade som att hon saknat oss :)

När vi kom hem såg Janne fotboll och jag la mig och vilade. Drömde helt sjuka saker. Vi var på fest hos Linda och allt spårade ur. Janne var arg och drog därifrån och jag försökte förtvivlat få tag på honom. Och mina kläder hade blivit stulna och mitt pilgrim halsband var trasigt, och jag bara grinade och grinade haha. När jag vaknade var jag tvungen att ropa på Janne så han kunde komma och ge mig en kram för allt kändes så verkligt :P

Sen har vi sett Wallander på Canal+, och jag har ätit färsk ananas. Var tvungen att köpa en till ananas för någon dag sen, för det är ju såååå gott :)

Har även bokat flyg till Sthlm tur & retur. Malaysia resan utgår ju därifrån. Kan ju säga att jag har grym resfeber just nu haha.

Har även sålt min Satio, så nu får jag börja använda Janne's gamla stenålderstelefon utan kamera :P

Jag skulle vilja ha denna, bara för att den är så söt!







Får se om jag köper den nästa gång vi får pengar :)

Skulle behöva köpa en digitalkamera till resan. Har sett en jag vill ha, så får se om det blir något köp :)

Nä, nu ska jag gå och mysa.

Ciaaao!
 PUBLICERAT »  2010-01-30 @ 22:44:51 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0