100123

Hej allesammans!

Igår åkte vi till Påläng med Stefan när han slutade. Där åt vi kött, hasselbackspotatis och sås. Och sedan äppelpaj med vaniljsås till efterrätt. Gott gott :) Jeppe och Sandra och Jonte var också där, och sedan kom även Linda och Laxen dit så vi var ett gäng.

Vi pratade, spelade poker och guitar hero, och flera ggr fick jag skratta så tårarna sprutade.

Ronja var en aning slut och somnade i vattenskålen efter allt bus haha





Tanja ville ta gruppfoto med sina söner haha



Vi sov även där inatt. Jag sov jätte dåligt för att det var så trångt och varmt. Vi fick skjuts hem vid 11 och då gick vi och duschade. Janne spelade lite och jag la mig i soffan med täcke och kudde och såg tv. Sedan kom Janne och la sig bredvid mig, och vi somnade. Efter typ en timme eller något så satte sig Janne upp och sa "nu måste vi kliva upp annars kommer vi inte kunna sova inatt". Sedan la han sig ner igen och somnade om haha.

Nu har vi precis varit på coop och handlat lite smågrejer. När jag har skrivit klart det här så ska vi börja med middagen som idag blir kycklingtacos med pitabröd. Ska bli grymt gott :) Kan ju även säga att chili con carnen vi gjorde vart riktigt god! :)

Nåja, det var nog allt för idag.

Ciaaao!
 PUBLICERAT »  2010-01-23 @ 17:49:35 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0