100105

Gokväll!

Har precis sett dom 2 senaste Paradise Hotel avsnitten som jag missat. HERREGUD, säger jag bara :P Haha

Ronja har legat och sussat vid mina fötter under tiden, men nu vaknade hon av att Zelda började skälla. Nåja, hon verkar somna om iaf :)

Janne sitter och spelar xbox och Jeppe ser film, så jag vet inte riktigt vad jag ska göra nu. Har beställt massor med kläder som jag skulle kunna visa er, men jag orkar inte leta upp bilder på allt haha.

Tror jag ska gå och ta en dusch, och sedan mysa ner mig bredvid älsklingen.

Förresten blev det ingen flytt till Umeå, men det kanske ni har förstått. Fick inte tag i någon lägenhet. Finns ju studentlägenheter, men vi kan ju inte bo 2 vuxna och 2 hundar på typ 20 kvadrat. Men jag hoppas iaf att dom kommer starta en distansutb. med samlingspunkt i Luleå till hösten. Det vore perfekt med distans så pass nära, för då kan jag ändå fortsätta plugga när vi får en liten krabat :)

Förövrigt så har jag ont i halsen..Eller nja, det gör som inte ont..Men det kliar!! Och så är jag lite snorig till och från. Hoppas det inte bryter ut till någon dunder förkylning, för jag orkar inte bli sjuk.

Nåja, nu ska jag gå.

Ciaaao!
 PUBLICERAT »  2010-01-05 @ 22:47:40 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0