Livet är orättvist

Idag begravs en gammal vän till mig. Det känns inom mig. Det gör ont.

På nyårsnatten dog hon, helt oväntat. Hon dog 2 veckor innan hennes son Leon var beräknad att födas. Och han överlevde tyvärr inte i magen när hon dog.

Läkarna har ännu inte kommit fram till vad hon dog av, men dom misstänker att hon fick en propp i hjärnan. Jag trodde att det bara var gamlingar som dog av sånt, inte gravida 23-åringar!

När jag fick ett sms av mamma om att hon hade dött så trodde jag att det bara var nått sjukt rykte. Men det var tyvärr sant. Och till och med pappa kom ihåg att hon hade varit hemma hos honom med mig osv. Så han var också väldigt chockad.

Vi hade alltid så galet roligt tillsammans. Man fick alltid skratta åt henne! Jag, hon och Sandra.R hade några galna upptåg tillsammans. Hon var den mest spontana människa jag någonsin träffat. Jag saknar den tiden!!

Usch, livet är orättvist!!

Vila i frid ♥

 PUBLICERAT »  2010-02-26 @ 13:03:54 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(4)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det är tragiskt när unga människor dör. Unga som har hela livet framför sig. Än sorgligare är att hon aldrig hann uppleva sin son. För att få hålla sitt barn i famnen är något av det största man kan uppleva som människa. Usch, nu gråter jag också. Det är så sorgligt...

2010-02-27 @ 20:24:00
Postat av: Ankiepankies

gud så hemskt, ville knappt läsa inlägget..

2010-03-03 @ 19:46:13
URL: http://ankiepankies.blogg.se/
Postat av: Naima

Hejsan& Hopsan !



Allt bra med dig ? Har dagens fråga i min blogg och det är : Ska du resa någonstans i somras isåfall vart och med vem ?



Stor kram // Naimaifinland

2010-03-05 @ 12:30:24
URL: http://naaimas.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Nej fy så hemskt! =/

2010-03-08 @ 13:32:21
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0