100224

Hej hallå!

I söndags var jag på gymmet. Det var mitt första styrkepass på ett år tror jag. Och det kändes på söndagen kan jag lova! Fy fan vilken träningsvärk jag hade i överkroppen! Och så skulle jag ju på motionssim på måndag kväll. Var riktigt jobbigt att simma med den där träningsvärken!

När jag kom hem från simningen så hade älsklingen ordnat en överraskning åt mig. Han hade tänt massa doft ljus i hallen och i köket, och så hade han bakat scones. Jag har sagt det förut, och jag säger det igen. Jag har världens bästa sambo ♥

På tisdag morgon vaknade jag av att älsklingen låg och strök mig på kinden och låg och titta på mig. Yrvaket frågade jag "vad är det". Och då svarar han "du är så fin". Kan man få ett bättre uppvaknande?! :)

Och halva dagen igår så tvättade baby. Vi hade huuuuur mycket tvätt som helst. Så jag har fått tvätta idag också. Och ändå är det 2-3 maskiner kvar som ska tvättas imorgon. Blir så när man byter sängkläder varje vecka, tar ny handduk varje gång man duschar, byter kläder varje dag osv.

Nu har vi nyss varit på coop och handlat lite. Blir kycklingtacos med pitabröd idag. Ska bli riktigt gott! Älsklingen köpte också en daimtårta till efterrätt :P

Ikväll måste jag plugga. Blir så stressigt om jag ska göra allt imorrn eftersom jag ska på vattenaerobic och motionssim imorgon kväll.

Nåja, nu ska jag gå och börja med maten.

Ciaaao!

 PUBLICERAT »  2010-02-24 @ 16:28:52 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0