100211

Tjoo!

Igår fick jag ett sms om att min kamera hade kommit. Så vi klädde på oss och gick till ICA, och när jag står i kassan så kommer jag på att jag glömde mobilen hemma så jag kunde inte få ut paketet. Liiiite less jag blev då :P Men jag handlade iaf lite, och så hämtade Janne ut sina glasögon. Så han går runt här och ser smart ut och säger "fan vad bra jag ser, det är som en helt ny värld" Haha! Han la upp nå bilder på värsta harry potter brillorna i sin blogg för att folk skulle tro att han skaffat såna haha. Kan ju säga att jag inte hade visat mig med honom om han valt dom ;) Hehe

Sen åt vi iaf blodpudding till middag. Mycket gott, och nyttigt! Fullproppat med järn :)

Och efter det så skjutsade pappa mig till ICA så jag kunde hämta kameran. Den är så jääääävla snygg alltså!! :)

Sen på kvällen hade Janne innebandyträning, och jag skulle baka bröd. Men kom på att vi hade slut fryspåsar, så det blir väl att baka idag istället, för nu har jag varit och köpt påsar :)

Skrubbade iaf köket igårkväll. Och det har jag gjort idag igen. Vill inte se nå disk alls på bänken. Janne frågade om jag blivit extremt pedant hela plötsligt haha. Men det ser ju så mycket trevligare ut när det är rent och fräscht på bänken. Och så har jag ställt dit 2 st fruktskålar med massa härlig frukt i också :)

Och idag har jag varit på stan. Köpte 2 paket med tulpaner på Buketten. Så nu är det jätte fint här på bordet :) Känns riktigt hemtrevligt!

Sen gjorde vi middag, som idag blev fullkornspasta och baconsås. Jag minskade dock på pastan och åt rivna morötter till. Gott gott :)

Skulle träna idag, men jag hade en skoluppgift som ska vara inlämnad imorgon som jag inte hade gjort. Så jag hann inte träna idag. Men jag går imorgon istället :) Egentligen ska jag träna tisdagar, torsdagar och söndagar. Var tänkt att jag skulle på vattenaerobic som börjar 19.15, men jag var inte klar med skoluppgiftern förrän 19.10. Nåååja..

Vad sker i helgen då gott folk? Vi väntar på besked från en snubbe så vi vet om vi kan åka iväg på hotellweekend. Hade varit riktigt nice :)

Nu sa Janne att han har sett klart på programmet han satt och såg, så jag ska gå och umgås med honom.

Ciaaao!

 PUBLICERAT »  2010-02-11 @ 20:43:27 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(1)

Kommentarer
Postat av: Millah

Du har int kvar filmen när vi satt fast oss i handbojjor? :)

2010-02-16 @ 11:04:17
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0