100209

Gokväll!

Idag startade jag dagen med fiberberikad havregrynsgröt till frukost. Sedan traskade jag iväg till pappa och skrev ut nå papper, och sedan vidare till gymet. Där köpte jag mig ett gymkort, och körde ett konditionspass. Känns otroligt skönt att ha kommit igång nu. Var nästan ett år sen jag tränade.

Sedan har jag, Janne och Ronja varit på stan och gjort lite ärenden. Var flera stycken som stannade och sa att Ronja var jätte söt :P

Och efter det har jag diskat, och Janne stekte palt som vi åt till middag. Sen la vi oss på soffan och kikade på Wallander på canal+, men båda två slumrade till.

Nu sitter Janne och ser på fotboll, så jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Tror jag går och lägger mig i hans famn, för jag känner mig minsann lite kramsjuk.

Jag är dessutom lite avundsjuk ;P För min syster och hennes sambo och deras dotter åker till London nu, så mamma har åkt till Kiruna för att vara barnvakt åt deras son. Han fick inte följa med på shoppingresan, fast han är ju iof bara 3 år så han hade väl inte tyckt det var så skoj att springa i affärer :P Jag vill också åka till London och shoppa!


Ciaaao!

 PUBLICERAT »  2010-02-09 @ 19:43:27 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0