100204

Hej!

Imorse var jag extremt trött när jag vaknade. Orkade inte ens ropa på Janne, så jag skrev ett sms att han skulle komma haha. Ändå satt han bara i rummet bredvid mig. Orkade knappt hålla ögonen öppna. Både jag och baby har sovit jätte dåligt inatt. Måntro vad det beror på?

Frida och mami har varit här en sväng idag. Var tvungen att hjälpa dom med bokningen av inrikesflyget.

Sen läste jag att Duracellmamman hade bakat muffins, så då vart jag jätte sugen på chokladmuffins haha. Så självklart ställde jag mig och bakade det :P Iof så behövde vi lite mer fika. Både kokostopparna och daimbiskvierna är slut. Janne tyckte tydligen att dom var väldigt goda haha.

Sen har jag diskat och lagat middag. Idag blev det köttfärssås och makaroner. Mycket gott! Jag tror jag gör världens godaste köttfärssås ;) Hehe

Vi har börjat göra veckomatsedlar. Då slipper man stå och fundera på vad man ska göra till middag. Och så är våran frys överfull med mat, så den behöver rensas :)

Imorgon ska jag med papi till Happis och hämta datorn. Kanske han handlar lite åt mig också ;) Hehe

Får väl se om det blir att fara till Påläng sen. Det beror på om Tanja vill umgås med oss :)

Nu ska jag lägga mig bredvid min snygging som ligger här i soffan och ser fotboll.

Ciaaao!
 PUBLICERAT »  2010-02-04 @ 17:37:42 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0