100203

Goddag!

Idag fick jag ett glädjande besked! Lämnade ju in min dator på reparation för ca 2 veckor sedan, och idag ringde dom och sa att jag har fått en helt ny dator, och det är bara att jag kommer och hämtar den. Fan vad nice :) Jag köpte den i oktober -08, så den var ju nästan 1 ½ år gammal. Riktigt bra garanti :) Ska ju sälja den, så det var ju bra att jag fick en ny, för då får jag ju mer pengar för den ;P

Annars har det inte hänt så super mycket idag. Vi har varit på prommis i det härliga vädret. Vi gick till Uggle och hämtade post och en usb-kabel. Lill skrutten orkar ju inte gå nå längre sträckor med sina korta ben :P

Faktiskt så har hon växt jätte mycket på senaste tiden. En dag höll jag på och säga att hon måste växt svin mycket under natten, för hon såg så stor ut. Och mitt vad det är så hoppar hon upp i sängen, och det hade hon inte kunnat innan :P Så vi vart jätte förvånade haha.

Nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar. Blir ugnsstekt kycklingfilé, strips och wokgrönsaker idag. Ska bli mycket gott! Och baby har just dammsugit och skurat. Han är så duktig, min lilla hushållerska ;) Haha

Nä nu ska jag gå och se hur det går för maten där i ugnen :)

Ciaaao!
 PUBLICERAT »  2010-02-03 @ 16:39:25 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0