100202

Gokväll!

Vilket jävla väder vi har haft idag! Jag skulle på stan en sväng, och gruvade mig verkligen för att gå i snöstormen. Men då kom Jannes moster, kusin och bror hit och fikade, så jag åkte med dom när dom for. Men jag pälsade ändå på mig med dunjacka, mössa, vantar och uggs eftersom jag tänkte gå hem. Men jag hade tur, för dom var kvar i stan när jag var klar med mina ärenden, så Jeppe fråga om jag ville ha skjuts hem. Så då slapp jag gå i ovädret :)

När jag kom hem började jag plugga. Har en inlämningsuppgift som ska vara inne på fredag, men jag är klar med den nu. Känns skönt att ha gjort bort det. Tog bara ett par timmar :)

Sen har vi ätit middag, som bestod av pasta och baconsås. Mycket gott! Och efter det la vi oss och vilade ett tag.

Just ja, Johanna och Niklas har ju även varit hit en sväng idag och druckit kaffe. Trevligt trevligt :) Och sen kom Jannes päron, men dom ides inte komma upp, så Janne fick gå ut och hämta det dom skulle lämna åt oss :)

Ikväll är det final i PH. Vem tror ni vinner? Jag hoppas att Jackie och Patrik vinner iaf! Jag hoppas verkligen att Erika INTE vinner. Usch, vilken människa!

Nu håller älsklingen på att duka fram bröd och skagenröra och såna godsaker. Men jag tror att jag ska äta ananas istället :)

På återseende..

Ciaaao!

 PUBLICERAT »  2010-02-02 @ 21:35:19 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0