101215

Varför kommer det bara upp "sidan kan inte visas" när jag försöker svara på kommentarer? Och varför kommer det upp "bad gateway" ofta när jag försöker gå in på bloggar som finns hos blogg.se? Skumt.


Idag har vi iaf haft julfest på jobbet. Vi fikade och alla skulle ha med sig en julklapp för högst 50 kr, så alla fick sig varsin julklapp också. Och man var tvungen att rimma på julklappen också haha.

Sen var vi och åt lunch på kina, och gott var det. Bebisen tyckte nog också det, för den sparkade massor :P

Slutar om 2 timmar, och då ska jag hem och äta palt. Skönt att komma hem till färdig middag. Min älskling är så duktig :) ♥

Nå nu ska jag se PH och Ung & bortskämd så tiden går lite fortare :)


Ciaaao!
 PUBLICERAT »  2010-12-15 @ 15:03:36 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0