101203

Goddag!

Igår fick jag sluta kl 12. Gick då till coop och handlade lite smått. Efter det gick jag på Buketten för jag tänkte köpa en blomma till Janne som fyllde år igår, men hittade ingen som passade till honom. Men köpte iaf tryfflar och en present till en annan person.

Sen hem och diska, och så en liten tupplur på det.

Sen hade vi massa gäster som kom och fikade. Klockan var väl närmare 21 när dom sista for, och då brukar vi normalt gå och lägga oss. Men då skulle man ju duscha och sånt.

Hela kvällen vart helt fucked-up och jag har sovit 1-2 timmar inatt. Så nu är jag jätte trött. Men jag skulle få 3-4 timmar lång lunch idag så jag får väl sova en stund då, om jag ska orka vara till kl 17 idag :P

Just ja, vi var ju på Team Sportia en sväng igårkväll också då dom hade 20 % rabatt på allt i butiken. Janne köpte sig fotbollsskor. Ord. pris var 1300 kr, men med rabatten och presentkortet på 350 kr som han fick av min mor i present så vart det kring 600 kr. Nu när han börjat spela med Sangis så behöver han tydligen flådiga dojjor :P


Ciaaao!
 PUBLICERAT »  2010-12-03 @ 09:49:27 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0