Update from Langkawi

Hallå i stugan!

Tänkte slänga in lite bilder härifrån, men det går sååååå segt! Men lägger upp nån iaf :)



När vi möttes upp på Arlanda delade brudparet ut t-shirtar åt alla som det stod våra namn på, och så här såg dom ut på baksidan :) Och bruden delade ut små presenter till oss i form av t.ex. ansiktskrämer och ansiktsrengöring och sånt. Borde det inte vara vi som ger bruden presenter istället..? :P










Vi åt fruktbuffé vid poolen igår. Färsk ananas, mango, drakfrukt, vindruvor, bananer och clementiner. Behöver jag säga att det var sjukt gott? ;)

Ids inte ladda upp nå mer bilder nu, för det tar så himla länge. Tänkte lägga upp en film också, men de tog 100 år att lägga in den så jag skippa de :P

Är fortfarande sjukt varmt, och jag är typ sönderbränd. Men ikväll var det ett sjuhelvetes åskoväder. Det åskade så sjukt högt så jag skrek rakt ut, och jag är inte ens rädd för åskan :P

Imorgon ska vi kanske iväg på en shoppingsväng. Och nån dag kanske vi ska hyra en båt. Kostar 10,000 kr, men vi är ju många som delar så det blir bara ca 600 kr per person :)

Eller så ska vi åka över med båt till Thailand och snorkla :)

Trist det här med vulkanutbrottet förresten. Hade vårat flyg gått på kvällen istället för på förmiddagen så hade vi inte kommit iväg. 2 kompisar till brudparet som skulle kommit hit igår har inte kunnat åka pga askan. Och min brors pappas familj som ska åka på måndag kommer nog inte heller iväg, och dom har betalat över 60,000 för sin resa :S

Jag hoppas verkligen att det har lagt sig till vi ska hem iaf, för jag vill hem till min älskling :P

Nåja..Annars då? Jag ligger i poolen från ca kl 10.00 till 17.00. Mamma säger hela tiden att jag måste kliva upp därifrån så jag får nå färg på benen, men det är för varmt för att ligga och sola :P Har iaf legat med armarna på vattenytan, så ovansidan av armarna är jätte röda, och undersidan är kritvit hahaha :P

Nåja, kl är 1 på natten här nu och batteriet i datorn dör snart, så jag ska gå upp på rummet nu.

Hoppas ni har det bra hemma i snöiga Kalix :P

Ciaaao!

 PUBLICERAT »  2010-04-17 @ 19:00:21 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(1)

Kommentarer
Postat av: sis

Människa du måste ju smörja in dig!! :)

2010-04-17 @ 19:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0