Jag har tråkigt!

I väntan på lunchen så fyller jag väl i den här relationslistan som alla andra gjorde för typ 100 år sedan ;P



Vad heter ni? Det borde ni väl veta vid det här laget? :P Elina och Janne

Hur träffades ni? Hör och häpna - det hela började med att han skrev till mig på Lunar ;) Haha

Hur länge har ni varit tillsammans?
Vi blev tillsammans 14 maj

Är ni förlovade? Nej

Bor ni ihop? Om två veckor gör vi det

Har ni barn? 2 st. Dom har dock päls och heter Diva och Zelda ;P

Har ni haft sex? Nej vi väntar till äktenskapet (A) ;P

Vem kör bil bäst? Jag förmodligen :P

Kommer du ihåg er första kyss? Jo det tror jag iaf

Vem sa "Jag älskar dig" först? Det minns jag faktiskt inte

Vem är äldst? Janne

Vilka stjärntecken är ni? Han är skytt och jag vädur

Vem fyller först på året? Jag

Vem är längst? Helt klart Janne

Vem sjunger bäst?
Det är nog han :P

Håller ni i handen på stan? Har väl hänt att vi hållt varann i handen, men vet inte om det var på stan direkt

Kände ni varann innan ni blev ihop? Njae, men vi hade pratat ganska länge..

När träffades ni första gången? I maj

Vad har ni gemensamt? Vi är båda jävligt tjuriga ;) Haha

Blev du kär vid första ögonkastet? Nej det kan jag inte direkt påstå. Var så nervös :P Men tyckte om honom väldigt mycket innan vi träffades.

Har ni någon speciell låt? Nej det har vi nog inte


Har ni stora framtidsplaner? Vet inte om vi direkt har några framtidsplaner? Jag ska plugga, och förhoppningsvis så ska han också det. Sen efter det får vi väl se :)

Har ni gråtit i varandras armar? Jag har gråtit, men jag har aldrig sett Janne gråta.

Har ni varit utomlands tillammans? Nej, inte ens till finland :P

Vilket är ert bästa minne? Oj, det var en svår fråga..

Vem lagar bäst mat? Vi är nog på samma nivå

Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Ser film och myser

Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Jodå

Vilka är din partners snyggaste underkläder? Ett par vita race marine boxer

Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? 7-8 mil

Blir du lätt svartsjuk? Det blir vi båda

Brukar ni bråka? Ja det händer väl

Ringer eller SMS:ar ni mest? Oftast är det han som hör av sig. Han ringer några gånger varje dag, och skickar typ 50 sms per dag haha

Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Hela han är ju fin. Men jag tycker han har ett fint ansikte, och en fin "hockey-rumpa" ;)

Brukar nån av er prata i sömnen? Båda två, men mest han.

Älskar du honom/henne? Ja, det gör jag!

 PUBLICERAT »  2009-09-01 @ 10:52:55 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0