Hur ska vi fira?

Jag fick jobbet :) Grattis till mig. Börjar på måndag.

Dock så är det 8 veckors utbildning först, och då får man ingen lön. Tur att jag får stämpla under tiden så man får sig nå pengar iaf :P

Kändes ganska surt i början att man inte får nån lön på 8 veckor. Men sen tänkte jag om och kom på att om jag inte hade börjat på det här företaget så hade AF tvingat ut mig på praktik. Och då får jag ju inte heller någon lön, och blir ju förmodligen inte heller erbjuden jobb efter det. Så nu känns det lite bättre :)

Känns skönt att veta att man snart har en bra inkomst iaf :)

Men nu är det slut på "semestern". Har ju bara varit arbetslös i ca 7 veckor, så det har varit som en lång semester :P

Nu ska vi gå ner till tvättstugan och tvätta lite kläder. Sen ska jag duscha, och sen går vi nog en sväng till pappa. Och efter det blir det one tree hill. Veckans höjdpunkt ;P

Ciaaao!
 PUBLICERAT »  2009-10-27 @ 14:06:04 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(2)

Kommentarer
Postat av: Sara.ÅB [ FOTOBLOGG ]

Snygg desgin :D

2009-10-27 @ 20:35:08
URL: http://saraakerblombarkelius.blogg.se/
Postat av: sis

Grattis till jobbet!

2009-10-28 @ 08:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0