Högskoleprovet

Kunde verkligen inte somna inatt!! Sov max en halvtimme totalt under hela natten. Så när alarmet börja tjuta kl 06.50 var jag INTE pigg!

Men jag hade ju inget val, för det var ju idag jag skulle göra högskoleprovet.

Jag såg typ dubbel när jag gick dit, var så jääääkla trött. Tänkte för mig själv att det här kommer aldrig gå.

När jag kom hem på lunchen så hade baby diskat, städat köket, dammsugit, och höll på att vädra sängkläderna och skulle renbädda. Och så höll han på att göra lunch till mig också. Visst har jag sagt att jag har världens bästa sambo?! :)

Dom två sista delproven slarvade jag mig igenom. Jag gav helt enkelt upp, för det kändes helt meningslöst. Var helt inställd på att jag skulle få sämre resultat än förra gången. Men jag rättade provet nyss på internet, och tro det eller ej, men jag hade typ 10 rätt mer än förra gången. Helt otroligt.

Och när jag var på väg hem på lunchen så ringde dom från ett företag som jag sökt jobb hos. Så jag ska dit på måndag. Känns som att jag har lite flyt nu ändå..? :)

När jag kom hem vid 16.30 så fixade jag lite här, sen for vi till Påläng för Jannes päron skulle bjuda på middag.

Så vi fick älgstek, klyftpotatis, sås och grönsaker. Och sen vart det hallonpaj med vaniljsås till efterrätt. Och fullt hus var det minsann. Jag, Janne, Jeppe, Sandra, Jonte, Anton och så Tanja och Stefan såklart. Och lagom till efterrätten kommer även Jannes moster och hennes karl.

Var även fullt hus här i torsdags. Skulle bjuda Jannes syster och hennes familj på äppelpaj. Och så kom även Jannes moster. Så vi var 5 vuxna, 2 småbarn, och en hund i vårat kök. Och ungarna höll på härja med Zelda. Och så skulle jag vispa maräng till tårtan, men det tog en evighet. Tror jag satte för mycket socker. Kände hur mitt tålamod försvann. Nåja, pajen vart ju god iaf :)

Nu ska vi se klart en film vi började se igår. Miss March. Sjukt dålig film, men Janne ville ändå se klart den. Tror jag kommer slockna rätt fort ändå ;)

På återseende!

Ciaaao!
 PUBLICERAT »  2009-10-24 @ 20:13:31 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0