Halloween

Idag har jag och Janne varit till kyrkogården och tänt ljus hos farfar, mormor och morfar. Var jätte fint där. Fanns knappt en grav utan tända ljus. Vart lite ledsen när vi tände hos farfar. Usch vad jag saknar han ♥

Igår så bakade vi bullar. Janne bakade kanelbullar och jag bakade saffransbullar med vit choklad. Sen vart det hemmagjorda friscoburgare till middag. Och sen mys till Idol. Sjukt tråkigt tema. Erika var sämst. Trist, gillade henne tidigare.

Nu vill jag bara ha ut Tove. Usch. Jag hoppas Eddie och Erik står mot varann i finalen. Fast jag är ganska säker på att Erik kommer vinna, och det är han värd.

Vad har vi annars gjort sen sist då? Försöker njuta av mina sista lediga dagar. Vi har varit ett par svängar till Johanna och Niklas. För någon dag sedan åkte vi dit med en butterkaka och fikade. Och då kom även svärföräldrarna och Jeppe och Sandra dit. Kul kul :)

I torsdags var vi på stan då det var kvällsöppet. Först var vi på Intersport och kikade efter vinterskor till Janne. Det är dock hopplöst att ens leta, för han är så kräsen.

Sen var vi på River Clothing. Fanns inte ett enda snyggt plagg på tjejavdelningen. Men på killavdelningen fanns det 2 fina huvtröjor.

Efter det var vi och köpte byxor åt farmor på Göta Magasinet. Och sedan en sväng till Gallerian. När vi gick förbi Chili sa Janne "ska vi gå in här?" så vi gick in där också. Jag hade inte ens tänkt tanken att gå in där innan han fråga haha :P

Nu håller baby på att laga middag. Älgstek, klyftpotatis och sås. Han är en riktig kock ;)

Och nu ringde pappa och fråga om jag ska följa med till kyrkogården, så jag ska åka iväg en snabbis medans steken står och puttrar i grytan.

På återseende..

Ciaaao!
 PUBLICERAT »  2009-10-31 @ 17:33:48 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0