091026

Gokväll!

Sitter här och håller på att hungra ihjäl. Maten är i ugnen och det luktar så sjukt gott! :) Blir baconinlindad kyckling som är fylld med vitlöksost och till det blir det ris och currysås. Hade gärna ätit vitlöksbröd till också, men vi har tyvärr inga kvar :(


Idag var jag ju till det där företaget som jag sökt jobb hos. Var 140 stycken som hade sökt jobb, och nu hade dom valt ut 15 st. Och alla vi var där idag. Och nu ska dom välja ut 7 st av dom 15 som ska få börja på måndag. Senast onsdag skulle dom höra av sig.

Jag är lite osäker om jag vill ha jobbet ifall jag blir erbjuden det. Det verkar ganska komplicerat och svårt och redan nu får jag prestationsångest! Nåja, vi får se.


Igår satt jag och kollade efter hotellcheckar på Tradera. Är grymt sugen på att åka iväg och bo på hotell. Men då tyckte baby att jag skulle kolla efter sista minuten resor istället. Så vi satt och kikade en stund, och nu ska vi minsann åka till Gambia enligt baby ;) Såg ett annat ställe som jag mer än gärna skulle åka till, men kommer inte ihåg vart det var :S

Nåja, nu måste jag gå och koka ris :)

Ciaaao!
 PUBLICERAT »  2009-10-26 @ 18:06:24 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0