Onödigt vetande

Snodde en lista av carro

Vad blir ditt namn baklänges? Anile
Vem betyder mycket för dig? Janne
Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus? Typ 2 dagar
Platt eller lockigt hår? Rakpermanenten har börjat växa ut, så 3/4 är rakt och 1/4 är lite lockig :P
Har en dröm gått i uppfyllelse? Ja
Vad har du för startsida på internet? Youtube
Vem ringde du senast? Arbetsförmedlingen
Tycker du att sengångare är söta?
Har du haft vattkoppor? Ja
Har du någon gång testat karate? Jo, hemma haha
Vilken mobilringsignal? Kommer inte ihåg vad den heter, och jag orkar inte hämta mobilen :P
Minimorötter eller pommes frites? Beror väl på vad man ska äta till?
Första sporten du gick på? Gick på eller spelade? Gick på - hockey tror jag. Spelade - fotboll.
Vad längtar du mest till just nu? Jag längtar till jag har gått socionomutb. och har ett vettigt jobb.
Hur gammal har du tänkt bli? Jag vet inte. Hoppas jag får vara frisk och leva länge.
När åt du senast en fiskbulle? Någon månad sen.
Vad drömde du inatt? Jag minns inte
Vilken tv-serie är bäst? One tree hill
Kan du gå ner i spagat? Har inte testat på flera år
Vad åt du senast idag ? Baby lagade krögarpytt åt mig på lunchen
Höga eller låga strumpor? Använder bara ankelsockar
Vad är du mest rädd för i hela världen? Att jag ska få ett eller flera barn som dör
Röd, grön, blå eller gul mjölk? Röd
Vad har du för färg på ditt påslakan? Just nu - beige med svart mönster
Vad ska du döpa dina barn till? Vincent, Eddie, Edwin, Lilja och Meja. Janne har dock andra konstiga namnförslag ;P
Sommar eller snö? Sommar
Bikini eller baddräkt? Jag har blivit en riktig badkruka, så jag behöver inga badkläder
Är du mörkrädd? Ibland
Har du någon gång haft på dig ett par kallingar? Ja
Riktig gran eller plastgran? Plast
Tänt eller släckt när du ska sova? Släckt. Helst kolsvart.
Luktar dina fisar hallon? Knappast
Godaste drickan till frukosten? Beror på. Juice eller mjölk.
Vem kramade du senast? Janne kom just och gav mig en kram.
Älskar du att sjunga? Jag och Linus sjöng en duett igår. Det var vackert. Haha
Har du spelat kille i en teater? Nej
Kan du ditt mobilnr utantill? Ja
Har du tråkigt? Lite
Sjunger du i duschen ? Nej
Vilken färg har din jacka? Vilken av dom? Har ca 10 st.
Använder du långkallingar? Inte under byxorna. Men jag kan gå runt och mysa i dom efter duschen t.ex. :P 
Vem saknar du just nu ? Farfar
Vad ska du göra nu? Lägga mig i våran snordyra soffa och hoppas att Janne kommer dit och myser med mig
 PUBLICERAT »  2009-11-04 @ 15:25:16 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(1)

Kommentarer
Postat av: Janne

Och jag kom dit och myste med dig älskling ;)

2009-11-04 @ 16:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0