Fredagsmyyyys!

Äntligen fredag!! Bästa dagen på hela veckan, eller hur? :)

I måndags började jag ju som sagt på Kalix Finans. Jag var där i 3 dagar, sen gav jag upp. Fy fan alltså, det var ingenting för mig. Så igår ringde jag dit och "sa upp mig". Och som tur är så får jag behålla a-kassan så vi slipper vara fattiga. Har iaf sökt ett nytt jobb, så jag håller tummarna att jag får det :)

Annars har det väl inte hänt så mycket. Haft besök idag. Först kom Jeppe hit och fikade, och efter en stund kom även Jonte. Och just när dom hade farit så kom Johanna hit och fikade. Mycket trevligt med besök :) Och så har vi bakat morotskaka också så vi har ännu mer fika att bjuda på. När vi skulle flytta hit så skulle jag ju baka så vi skulle ha fika att bjuda på när folk kom och skulle kolla hur vi bor. Och då frågade jag baby om jag skulle baka morotskaka och då sa han "nääää det är ingen som äter sånt". Men jag bakade det iaf, och han älskade den haha. Så nu bad han mig baka mer morotskaka, och den går åt som smör i solsken. Igår åt han 4 bitar t.ex. ;P haha. Min sötnöt :)

Vi har även varit en sväng på stan idag och kollat efter farsdagspresent åt Stefan, och sen var vi på ICA och handlade lite. Och sen även en sväng till Repa. Tycker vi får handla heeeela tiden. Vi har köpt mat för typ 2000 kr på två veckor, men ändå känns kylen tom. Iof så är ju frysen proppfull. Nåja..Idag ska vi iaf äta lövbiffrullader fyllda med vitlöksost, klyftpotatis, sås och vitlöksbröd. Och ev. så ska vi bjuda familjen Lundbäck/Vinsa på middag imorgon. Då blir det biff med bambuskott och champinjoner. Mums :)

Förresten, igår fick jag hem ett presentkort från Bubbleroom. Så jag får välja mellan klippning, ansiktsbehandling eller massage. Dock så kunde jag bara välja mellan olika salonger i Luleå, så vi får väl åka dit nån dag efter jul eller nått. Så kan man ju passa på att shoppa samtidigt ;P Jag vet inte ens varför jag fick det där presentkortet, för jag har då aldrig ens beställt något från Bubbleroom, men det är ju bara tacka och ta emot ;)

Nu kom Janne och sa att Johanna undra om vi kunde ha Dexter imorgon, för dom ska åka och bo på hotell i Lycksele. Så imorgon kommer Dexter hit och ska sova :) Blir ju spännande att se hur det går. Janne sa "ja jag byter då inga blöjor, det får du göra!" Haha

Nåja, nu började Janne fixa klyftpotatis så det är väl bäst att jag går och börjar med lövbiffen då :)

På återseende..

Ciaaao!
 PUBLICERAT »  2009-11-06 @ 17:31:01 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(2)

Kommentarer
Postat av: SUCIO ♥

Nu finns veckans Inne & Ute lista uppe på bloggen, kolla & kommentera gärna! Pussar SUCIO ♥

2009-11-06 @ 18:25:29
URL: http://sucio.blogg.se/
Postat av: HannahSthlm

Tjo-ho Sötis!



Vi handlar mat för ca 2500 kr i veckan! Och mest mjölk,fil,flingor,ost,bröd,frukt,tvättmedel,sköljmedel och diskmedel,rengöring (ok..inte "mat" de sista.. men dessvärre förbrukningsvaror). Man måste ju ha men så trist att lägga ut såå mkt pengar på något man knappt "ser" innan det ärc slut.aja!Det är väl samma fär alla med fler än sig själv i hushållet!;)



Vad roligt att du är med och tävlar om Dior Show Mascara hos mig.



Kram & Good Luck!

2009-11-07 @ 12:40:20
URL: http://www.hannahsthlm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0