091130

Goddagens!

Igårkväll var vi ute i kylan och gick "julklappspromenaden". Man ska gå och samla bokstäver från massa skyltfönster och så kan man vinna nå tjaffs :) Och fy fasen vad kallt det var! Termometern visade -8 grader, men det kändes kallare! Gjorde nästan ont i ansiktet..

Och en stund efter vi kommit hem började jag få ont i halsen när jag svalde. Men vi åt nyponsoppa och glass så då kändes det lite bättre.

Vi la oss sedan i sängen och såg en film på voddler, men helt plötsligt dog datorn. Vette fan vad som hände. Vi försökte iaf sova, men efter en stund sa baby att vi skulle gå och lägga oss i soffan och somna till tv'n istället, eftersom han inte lyckades somna i sängen.

Men jag var då inte sugen på att sova i soffan, så han fick gå dit ensam. Och så sa han att han skulle komma och lägga sig i sängen när han vaknar (han brukar vakna ett par gånger varje natt).

Men jag var inte trött, så jag såg 3 avsnitt av PH. Sen läste jag lite bloggar, och sedan gick jag till soffan och frågade Janne om han inte skulle komma och lägga sig i sängen. Han tittade yrvaket på mig, och kom sedan och la sig i sängen.

Men jag lyckades ändå inte somna förrän typ 3 timmar senare. Och sen har jag vaknat med jämna mellanrum av att jag haft ont i halsen. Och Janne låg och höll om mig så det vart så himla varmt också.

När vi vaknade idag så hade jag extremt ont i halsen och kände mig allmänt förkyld. Och det gör jag fortfarande. Vi har iaf varit på apoteket och köpt piller så det inte ska göra alltför ont i halsen :)

Och när vi var på ICA så fick vi en ask med Noblesse gratis för att dom har 10-årsjubileum. Så imorgon ska jag baka dumlekakor med noblesse. Och idag ska jag ju baka saffransbullar med vit choklad.

På tal om choklad så kom mamma hit igår med praliner som hon köpt på Almanda :)

Nåja, nu ska jag gå en sväng. På återseende..

Ciaaao!
 PUBLICERAT »  2009-11-30 @ 15:20:18 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(1)

Kommentarer
Postat av: sarinsko

ohhhhh... vad glad jag blev :D



Min mail är: [email protected]



Där berättar jag mitt namn o adress.



Sarah är lycklig :D

2009-11-30 @ 20:32:25
URL: http://sarinsko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0