Rakpermanent

Idag är det 2 veckor sedan jag rakpermanentade håret, och det innebär att jag får tona håret idag. Wohoo, kan säga att det behövs. Har typ 1 dm utväxt. Och jag förstår inte varför mitt hår skiftar i rött typ. Vart kommer det ifrån? INTE snyggt!

Jag ÄLSKAR mitt hår sedan rakpermanenten. Ångrar mig inte en sekund. Jag behöver inte bekymra mig om plattången. Jag kan sova 20 min längre varje morgon, och jag kan gå och sova med blött hår utan att se ut som ett troll dagen efter. Och det har ju dessutom blivit super blankt och super lent. Helt klart värt dom där 2500 kronorna!!

Har lite beslutsångest om jag ska beställa löshår eller inte. Har aldrig haft så här långt hår tidigare (naturligt alltså).



Bilden är tagen morgonen efter rakpermanenten. Har inte kammat håret, och jag har inga produkter eller löshår i.

Låter jag det växa 1 dm till så är det lika långt som jag brukade ha när jag hade löshår.

Nåja, får se hur jag gör..

Ciaaao!
 PUBLICERAT »  2009-05-13 @ 13:24:04 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(5)

Kommentarer
Postat av: Your dream closet

ja jop jag vet att de redigerar de där modellerna mycket, och som sagt vet att de gör de med henne för hon har inte diekt den där kroppsformen heller, även fast hon är smal, om man jämför med bilderna på hennes blogg. tyvärr förekommer redigering alltid..

2009-05-13 @ 13:42:38
URL: http://yourdreamcloset.blogg.se/
Postat av: Carita

Snyggt hår du har!

2009-05-13 @ 13:51:34
URL: http://blacklion.blogg.se/
Postat av: rebecca

shit, kostar det 2500:- att rakpermaneta? Då kan min äldsta grabb verkligen glömma rakpermanent. :(

Kan du inte sätta in en före och efter bild i samma inlägg så man kan se skillnaden?

2009-05-13 @ 22:52:28
URL: http://geshiia.blogg.se/
Postat av: Clara

men va 2500? vart gjorde du det? matrix kostar ju runt 1500, gjorde inte du det? berätta jag sak göra snart, får panik på mitt hår och är jätteglad att det blev bra på dig!

2010-05-13 @ 22:14:07
URL: http://claraalexandra.blogg.se/
Postat av: andrea

vissa säger att håret blir grymt slitet och går av, och att de behöver klippa av typ 10 cm. men du är den enda som säger att håret blev mjukt och lent och att du inte ångrade dig. vilken salong gick du till och gjorde detta?

2010-09-07 @ 20:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0