Polisen kom förbi.

Detta har varit en otroligt skön helg måste jag säga! Och jag har fått sova länge, det gillas ;)

Igår var det inflyttningsfest i porten bredvid våran. Var ett jäkla liv. Eller nog har man ju varit med om värre, men det var livat iaf.

Vid 03.30 hör jag hur det börjar smälla i massa bildörrar här utanför, så jag kolla ut genom fönstret. Då stod det 2 polisbilar där, varav en civilbil, och 5 st poliser. Dom stod och snacka med en kille, och ena polisen gick och sökte efter något på gräsmattan. Sen börja dom visitera killen, och tog med han i polisbilen. Dom kollade t.o.m. i huvan på hans tröja. Antar att han var misstänkt för narkotikabrott, och att han slängde iväg något när dom kom. Vad skulle den där polis snubben annars gå och leta efter på gräsmattan? Vad har hänt med Kalix? Var och varannan går på droger. När vi hade haft inbrott så stod jag och pratade med en av poliserna om droger. Och han berättade då att dom tagit 11-12 åringar som knarkat. Det är ju helt sjukt!!!

Nåja, nog om det. Gjorde typ världens godaste fruktsallad igår. Färska jordgubbar, banan, vindruvor, päron och kiwi. Det var sjukt gott. Jordgubbarna brukar ju inte smaka så gott på våren, men dom var riktigt söta och goda.

Idag har jag sovit nästan hela dagen. Mår inte bra. Mår illa och det suger i magen, och det känns som att jag har feber. Men tog mig ut i fin vädret en stund iaf. For till Uggle och busa med Diva, och sen var vi en sväng till farmor och gav henne en fåtölj.

Men nu ska jag iaf sova. Får fixa tävlingen imorrn, är helt slut i skallen.

Ciaaao!



Tänker på dig, hoppas du har det bra.
 PUBLICERAT »  2009-05-10 @ 23:54:39 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(1)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vart hittar man Ed Hardy sängkläderna du har i ett blogginlägg?

2009-05-11 @ 13:30:24
URL: http://sandrajjj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0