Liten update

Sitter här och gäspar. Sov sjukt dåligt inatt. Tror jag vaknat 10 ggr och varit törstig. Och så ska man inte messa när man halvsover. Nu måste jag tagga ner lite tror jag.

Var på nån föreläsning om droger igår som polisen hade. Var intressant, och mycket bra.

Sandra (min kollega) försöker para ihop mig med hennes 18-åriga son. "Lammkött" säger hon. Tror det har gått lite för långt nu ;P

Vet inte riktigt varför jag fick för mig att skriva nu, för jag har då inget vettigt att komma med.

Försökte iaf göra en deal med min far igår. Jag tänkte köpa en bil. Jag skulle lägga 10,000 och han skulle lägga 8,000. Hoppas han går med på det ;) Annars får jag väl vänta en månad till och köpa den själv. Men då är den väl säkert såld..

Woho, nu fick jag svar från chefen att jag kan vara ledig på fredag. Nu vart jag lycklig! ;)

Nåja, nu ska jag göra lite nytta här.



Ciaaao!
 PUBLICERAT »  2009-05-19 @ 09:52:57 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0