Dålig uppdatering

Inte skrivit sen i torsdags, fy på mig!

I fredags åkte jag till Luleå. Blev massa mys och tv-tittande. Var riktigt trött och somnade i Jannes famn. Jag tror dock att jag bara sov 2 minuter, men enligt Janne sov jag mycket längre. Fast jag vet inte om jag ska tro på honom ;P

Sov riktigt bra den natten, och vaknade strax efter 12 av att Janne börja röra i mig . Skönt att vakna och vara utvilad.

Idag är det söndag, och morsdag. Har varit till farmor med en tårta. Gjorde en lite annorlunda variant med chokladbotten och satte i banan, persikor och jordgubbar. Riktigt god vart den iaf.

Sen har jag varit till Luleå och förlängt håret. Blev riktigt nöjd :) När jag var på väg därifrån till Janne så kör någon upp bredvid mig, och jag ser i ögonvrån hur nån sitter och viftar med händerna. Då var det ju Linus, så jag stannade och pratade lite med dom. Så fick jag ju se fin bilen också. Jag vill också ha en supra ;)

Sen for jag till Janne, men hann inte vara där så länge eftersom han skulle på fotbollsträning.

Sitter hemma nu och har precis ätit tacosallad. Riktigt gott :)

Satt och kikade runt och hamnade på en 18-årig bruds blogg. Och jag vet inte riktigt om jag ska skratta eller gråta. Tydligen har hon haft sex med någon random snubbe och blivit gravid. Och eftersom hon bara har studiebidraget att leva på så har hon inte råd att göra abort.

Måste bara visa några av hennes inlägg..

Bäbisjävel

Faan att man inte ska kunna kröka ifred utan att må dåligt... Ge mig ett missfall för i helvete, krökar ju på här som fan för att framkalla det där jävla missfallet.... Är det någon som har några tips på hur man lättast får missfall förutom att hugga sig själv med en kniv i magen ? Tack för svar ! Puss


Full-Fia

Aaa, efter 10 sofiero och två groggar kosken så är jag ganska stänkad just nu (eller vad man kallar det, full, stenad, däckad...) Har ännu inte lyckats få ut mitt lilla partytroll till embryo, men hoppas på att det kommer innan slutet av helgen då jag ska ha supit non-stop. Men har knappt kunnat hålla ögonen öppna under hela dagen och alla som träffat mig undrar vad det är med mig, varför jag är så låg, deppig och ledsen. Jag är inget av det, bara extremt trött pga this little fucking baby !!
Aaargh, blir så jävla förbannad




Oh fuck !
Vaknade typ vid 5 i morse och höll på att spy, visste inte vart jag skulle ta vägen, det var säkert bäbisen som gjorde nått där inne.. Men men, lyckades iallafall somna om och vaknade nu.
Sitter och käkar "jätte salt" framför datorn och ska snart gå upp och häva i mig någon slags frukost, lär väl bli kaffe som vanligt antar jag. Om min nuvarande graviditet är som den senaste så kommer jag alldeles strax att börja AVSKY kaffe och tobak. Det där är jättekonstigt. Hur man helt plötsligt kan börja hata något som man egentligen älksar ;)
Inte för att det gör mig nått om jag slutar röka ett tag, det är bara skönt.

Okej, till er som säger "men gå och gör abort nu då" svarar jag såhär;

Jag har ingen hemtelefon, inga pengar på mobilen, inga pengar att betala en abort för och fortfarande en skuld från förra besöket, har ju gjort 3 aborter. That's why I don't gör the abort nu. Självklart vill jag också få det avklarat så snabbt som möjligt, för jag vill inte komma till det här stadiet när jag mår konstant illa och varken kan gå upp ur sängen eller äta. Känner att det redan börjar bli så, men men...

Ska äta frukost nu, love you !


Hur jävla pantad kan man vara?! Har man inte råd med preventivmedel kanske man ska skippa sexet. Borde hon inte lärt sig av sina misstag vid det här laget? Herregud..

Nä, nu vart jag irriterad..


Ciaaao!
 PUBLICERAT »  2009-05-31 @ 20:57:17 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0