Äntligen fredag

Igår kändes det som att det var fredag..Men idag känns det typ som att det är måndag..?

Var ju som sagt i Påläng igår och hälsa på Vinsa. Hann ju dock inte vara där så länge. Frida sluta jobbet kl 20.00, och skulle skjutsa mig efter det. Men var inte där förrän strax innan 21.00. Sen skulle Henke hämta mig, och han skulle upp före 5 imorse, så han hämtade mig vid 23-tiden. Så det vart bara 2 timmar, men bättre än inget :)

Zelda var vild och galen och jag har bitmärken och rivmärken över hela vänstra armen. Ser ut som att jag suttit och skurit mig, men det passar ju fint till mitt mörka emo hår. Nä nu överdrev jag faktiskt, det syns inte så jätte mycket idag, det var värre igår. Men jag får ju skylla mig själv ;P

Har ganska tråkigt på jobbet idag. Alla lärarna är på nån maskin mässa nere i södra sverige. Så jag har inte ens någon att äta lunch med :/

Vet inte riktigt vad jag ska göra efter jobbet. Var tänkt att jag och mami skulle fara och gå i slalombacken, så Diva fick springa lite samtidigt. Men nu har mami fått magsjuka. Så det blir väl gymmet en sväng då.

Ciaaao!
 PUBLICERAT »  2009-05-15 @ 10:41:49 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0