090528

Var ju som sagt kramsjuk igår, så det blev att åka till Janne ;) Så jag fick mig några kramar och massa pussar. Helt perfekt! :) Kom fram vid 20.30. Såg Champions League finalen, eftersom baby är helt galen i fotboll ;P Jag var jävligt dum och slog vad om vilka som skulle vinna. Så nu är jag visst skyldig Janne en ny tv ;) Haha

Har länge tyckt att Christiano Ronaldo är världens snyggaste människa. Men när jag såg honom igår ändrade jag mig. Han var ju inte alls så snygg som han är på bilderna jag sett. Janne, du är 100 ggr finare än honom ;)

Kändes tungt att åka därifrån. Hade kunnat ligga där och mysa hela natten. Var iaf hemma strax efter midnatt. Somnade nån gång efter 01.30, så jag var ju inte direkt pigg när klockan ringde imorse.

Har jäkligt tråkigt. Är inte ens nå elever här, så man har ingen att prata med. Och jag hittar inga intressanta bloggar att läsa heller. Älskling, uppdatera din blogg ;)

Just ja. Igår när jag slutade så var jag på Hudverket och fixade ögonbrynen. Tycker det gör så jävla ont att plocka dom, så jag överlåter det åt någon annan ;P Men den där bruden ska då aldrig mer få fixa dom. Var svart i typ halva ansiktet när hon hade färgat brynen. Snyggt? Nej.

När jag ändå var där så passade jag på att köpa ett nytt i.d. puder. Det är helt klart det bästa märket. Har ju haft SheerCover ett tag, men vart ganska besviken på det faktiskt. Så vill ni ha ett grymt bra mineralpuder så rekommenderar jag helt klart i.d. Kostar 425 kr på Hudverket.

Var även på sjukhuset en sväng. När man fyllt 23 får man ju gå och lämna nå cellprov så dom kollar om man har cancer i livmodern eller nått sånt. Skulle väl inte förvåna mig om jag har det. Ont som f-n gjorde det iaf. Vet inte riktigt vad hon sysslade med.

Nåja, nu har jag lunch.

Ciaaao!
 PUBLICERAT »  2009-05-28 @ 11:40:00 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(3)

Kommentarer
Postat av: Danne

Tjena Elina! Vi är ett gäng singel grabbar som gjort en "kontaktsida" av bloggen. Vi satt och kika runt och hitta dig, och flera av oss vart riktigt intresserade. Kika in och se om du hittar någon du gillar ;) Flera av oss tränar boxning, och är riktigt vältränade, kanske du gillar sånt? ;)



Såg ju att du bor rätt långt upp, men vi sitter inte fast här nere! :)



PUSS



http://ennytidennystrid.blogg.se/2009/may/alla-ar-vi-singlar-och-alla-vill-vi-ha-tjejer.html

Postat av: Ebba

Hej. Jag undrar om du gör bloggdesigner. Hör gärna av dig på min mail.

2009-05-29 @ 15:56:39
Postat av: jb

du skrivit festligt kåseri.

:::::::::::::::::::::::::::>>lita på mig!

2009-05-30 @ 02:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0