090526

Tror jag slocknade vid 22-tiden igår. Vaknade sen strax innan midnatt av att mobilen ringde. Var nog inte så social, låg mest och stirra eftersom jag var så trött. Se efter vi hade lagt på så vart jag pigg. Jag grubblar alldeles för mycket!

Sista gången jag kollade på klockan var den vid 2. Så ni kan ju gissa hur pigg jag kände mig imorse. Hade ställt klockan på 06.30, men klev inte upp från sängen förrän 07.10. Det är illa det.

Stod och borstade tänderna med stängda ögon haha. Sen när jag skulle gå till bilen så blev jag medveten om att jag inte var den enda som är trött idag. Jag och Magnus höll på att gå in i varann haha.

När jag kom till jobbet står det typ 25 killar här utanför. Började fundera om dom åkt vilse eller om jag såg fel, men insåg sen att det var dom nya lastbilseleverna.

Solen lyser rakt in på mitt kontor, och det är sjukt varmt. Varför är det dåligt väder när man är ledig, och värsta sommarvärmen när man jobbar?

Ciaaao!
 PUBLICERAT »  2009-05-26 @ 08:56:30 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0