090525

Löning idag alltså..Och det är ju alltid lika kul :)

Har inget vettigt att skriva egentligen, tänkte bara fördriva lite tid.

Var galet trött imorse, kände mig som en zombie. Förhoppningsvis ska jag väl lyckas somna tidigt ikväll iaf..

När jag slutar ska jag svänga förbi hos farmor. Inte hälsat på henne sen i torsdags, så det börjar bli dags nu. Sen skulle jag behöva fara och skicka iväg goodiebagen till Veronica. Problemet är bara att jag inte vet hur fasen jag ska skicka den. Är ju massa små grejer. Ska jag bara lägga allt i en kartong, eller hur f-n ska jag göra? Nåja, det löser sig..

Nu ska jag gå och göra lite nytta innan jag ska hämta teorieleverna..


Ciaaao!


Känns som att allt kommer gå åt helvete.
 PUBLICERAT »  2009-05-25 @ 15:19:59 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0