090517

Vad jobbigt allt vart nu med avbokning av Thailandsresan, min resa ner till Göteborg i sommar osv. Men, det känns som helt rätt beslut iaf.

Så vart ska man åka på semester då? Kanske blir Bulgarien. Skiter i vart jag åker, bara jag får massa sol ;)

Och sol har man ju fått ganska mycket av idag minsann. Helt underbart väder. Stundtals blåste det lite, men var ju varmt iaf. Satt hos papi och jobbade på brännan och jyrade med baby.

Har egentligen inget vettigt att skriva, ville bara meddela att jag lever och är lyckligare än någonsin ;)






Ciaaao!
 PUBLICERAT »  2009-05-17 @ 19:14:03 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(1)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad jobbigt allt vart nu med avbokning av Thailandsresan, min resa ner till Göteborg i sommar osv. Men, det känns som helt rätt beslut iaf.





Varför då?

2009-05-17 @ 21:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0