090512

Igår sändes sista avsnittet av Tonårsliv. Hur ska jag nu överleva? Det var ju mitt enda nöje på måndagarna. Typiskt.

Sitter och kikar runt på skor. Jag har nå sjukligt shopping begär när det gäller skor. Speciellt high heels. Men nu är jag riktigt sugen på ett par nya sneakers. Gärna ett par Ed Hardy, t.ex. dessa.



Eller ett par rosa Björn Borg sneakers.

När jag vann mitt presentkort på Brandos så tänkte jag ju köpa mig ett par Ed Hardy, men tyckte färgen var lite tråkig på dom som fanns. Så det blev ju ett par Lacoste istället. Och jag ångrar mig inte en sekund, jag älskar mina Lacoste.




Men men, jag ska försöka att inte shoppa nå mer den här månaden iaf.

Idag när jag var på ICA så såg jag en jäkligt snygg bil i ögonvrån. När jag vände mig om så såg jag ju att det var Mr X's bil. En kille jag pratade en del med förut. Jag har aldrig sett honom, bara hans ansikte på nån bild typ. Men när han klev ur bilen höll jag på att tappa hakan, så jäkla het han är ;) Haha. Nästan så man ångrar att man sluta prata med han ;P

Det är lite lustigt det där. För 7-8 månader sen (när jag fortfarande hängde på Lunarstorm) så börja en kille skriva till mig. Han snacka om att han var i Barcelona och spela poker osv. Och jag tänkte att han jyrar förmodligen. Efter ett tag slutade jag prata med honom, för han var så intensiv. Någon vecka senare ser jag en bild på honom i tidningen, då har den jäveln vunnit flera miljoner i nån pokertävling. Man borde kanske ha satsat på honom? ;P Haha

Och nån månad senare när jag var på väg hem från krogen så börja en annan kille snacka med mig, sa att jag var sexig osv. Men eftersom han stod med Kalix största pundare så dissade jag bara och gick vidare. Några dagar senare skriver han till mig på pixbox. Då ser jag att han är en jäkligt grym tatuerare. En sån borde man ha i sin bekantskapskrets ;)

Nåja, nu ska jag sluta jiddra.

Jag återkommer..


Ciaaao!
 PUBLICERAT »  2009-05-12 @ 18:04:16 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(1)

Kommentarer
Postat av: emeliecarin

Tuffa skor! :)

2009-05-13 @ 15:25:36
URL: http://emeliecarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0