Vinn klockor från Tritoni

Underbara Johan på Festivalbloggen har en kanon bra tävling just nu där du kan vinna grymt snygga klockor.



Så kika in där ni också och var med i tävlingen :)

Eftersom jag varje dag den här veckan kommit till jobbet långt före jag börjar så tyckte en kollega att jag borde skaffa mig en klocka så jag kan hålla koll på tiden så jag slipper sitta här i onödan. Jag tycker det låter som en ypperlig idé ;)

Och även om Du inte vill vara med i tävlingen så tycker jag att Du ska kika in där iaf och läsa Johans blogg. Killen har verkligen humor! ;D Och är han inte en liten blandning av Ola och Danny? ;P

Jag skulle iaf vilja vara Johan nu under Melodifestivalen. Jag menar, vem skulle inte vilja hänga med massa kändisar dagarna i enda?

Så, gör ett besök i Festivalbloggen!

 PUBLICERAT »  2009-03-05 @ 08:25:04 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0