Söndag

Igår hade jag en lugn och skön lördag. Var hos mami och åt middag och såg sen melodifestivalen. Katastrof säger jag bara. Ringde och röstade på Alcazar, synd att dom inte vann. Gillar killen, han har sån grym inlevelse i både sången och dansen :)

När melodifestivalen var slut for jag på Draggen eftersom jag var sugen på godis. När jag skulle gå ut därifrån så möter jag Mange från Västerås i dörren. Jag kollade snabbt åt ett annat håll och låtsades klia mig i ansiktet ahaha..Tur att han inte såg mig.

For hem, åt typ 5 godisar och började sen må illa. Huvva. Såg en film som sög. Kändes som att det var söndag.

Vaknade kl 9 imorse av att jag fick ett sms av Sandra, fick panik och trodde jag hade försovit mig. Men det var ju inge jobb idag ;P Så jäkla skönt det är att slippa jobba helger! Sandra ville iaf att vi skulle ses och "ljuga lite en stund". Men jag orkade inte. Somnade om, vaknade till och från hela tiden, men klev inte upp ur sängen förrän vid 14-tiden ;S

Har iaf hållt på att packa ner massa grejer från lägenheten i kartonger, och tagit ner alla tavlor och hyllan från väggen. Så nu börjar det verkligen se tomt ut.

Ska ju som sagt och kolla på lägenheter imorgon. Henrik ska ge mig ett recept på kladdkaka i inflyttningspresent, så att jag kan baka åt honom. Tack för det ;P

Har även varit på Uggle och sett tre avsnitt av Gossip Girl. Varken Piratebay eller Mininova funkar ju på min dator, så jag måste ladda hem avsnitten på Uggle tyvärr. Min far har suttit och predikat om hur otacksam jag är som skaffar lägenhet istället för att bo i farmors hus när jag får bo där gratis.

Har beställt två födelsedagspresenter åt baby idag också, gick på nästan 1700 kr ;S Men smakar det så kostar det, som man brukar säga.

Såg även att bilden på tröjan som jag la in i förra inlägget var helt fel. Inte så konstigt att den såg så jävla ful ut ;P Haha

Har suttit hela dagen och tänkt att jag ska se sanningens ögonblick ikväll, men sen kom jag på att jag har ju fan ingen tv ;P Haha

Nå nu ska jag iaf ringa Vinsa och höra vad jag pysslar med, sen blir det duschen, och sen sova.





Ciao Bella!
 PUBLICERAT »  2009-03-15 @ 23:35:24 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0