Smärta som heter duga

Igår hade vi galet roligt på jobbet. Både jag och Sandra skratta så vi höll på att kvävas ungefär haha. Sandra var helt röd i ansiktet. Jag har världens bästa arbetskamrater! Grabbarna (läs gubbarna) här förgyller verkligen arbetsdagen.  Jag har aldrig tidigare känt att jag trivs så bra på ett jobb som jag gör här. När man haft andra jobb har man tänkt "neeeeej, jag vill inte" när man ska till jobbet. Men här är det inte så. Det enda som är lite jobbigt är att det är tidigt på morgonen. Eller för mig som är nattmänniska är det iaf tidigt ;P

Fick mer och mer ont i armen under dagen. Till slut kunde jag bara sitta med den i 90 graders vinkel, annars gjorde det så sjukt ont. For till mami efter jobbet så hon smorde in det onda stället med liniment. Såg då även att det var svullet. Hon sa att det är i ett muskelfäste. Hon bad mig fara på apoteket och köpa ibumetin gel. Men kvinnan på apoteket rekommenderade något annat som jag köpte, men det hjälpte inte ett skit. Så jag måste på apoteket idag igen. Kan inte beskriva hur ont det gör, kan inte räta ut armen helt. Är jobbigt att köra bil, tur man har servo så man kan ratta med en arm. Mami ville ringa till Vårdcentralen och boka en tid åt mig där, men jag har inte tid att åka iväg ju.

På lunchen ska jag även fara till Komvux och prata med en studievägledare om att jag vill prova höja mina betyg i 6 kurser. Får se vad hon säger.

Igårkväll gjorde jag inte så mycket vettigt. Såg familjen annorlunda och spårlöst. Och jisses vad jag grina till spårlöst. Tårarna sprutade ;P

Har fått hem mascaran jag vann inne hos Hannah. Men såg att det var en sån som jag hade förut, så jag funderar på att lotta ut den till någon av er läsare istället. Jag har redan en mascara som jag är riktigt nöjd med. Hoppas hon inte tar illa upp.

Skulle behöva ta mig till Luleå nån dag. Vill ju handla för mina presentkort.

Har lagt ut lite grejer på Blocket. Bl.a tv'n. Är flera som mailat och frågat om den finns kvar. Var en som ville byta haha. "Hej! Byte? Har en Vit Nissan Micra -89, bes o skatt, s o v däck, taklucka m,m. Mvh/Pelle" Jag vill då inte ha någon Nissan Micra ;P

Nå nu ska jag gå och se vad alla gör här ute.

Ciao Bella!
 PUBLICERAT »  2009-03-11 @ 09:25:59 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0