Shopping

Mitt shampo och balsam från Tigi Bed Head har tagit slut, så igår skulle jag gå in på Lyko.se och beställa nytt.

Men då såg jag att dom hade Mane 'n Tail shampo och balsam till specialpris.



Det var från början gjort till hästar, men nu har dom upptäckt att håret blir jätte glansigt och fint av det. Så nu använder flera kändisar med hollywood svall det. Har tänkt beställa det tidigare, men tyckte då att det var för dyrt med tanke på storleken på flaskorna. Men nu när dom hade dom för 199 kr måste man ju passa på ;)

Och när jag ändå höll på att beställa så tog jag ett spray från Tigi också


Det kostar också 199 kr. Ni kanske tycker jag är störd som betalar 199 kr för ett hårspray när det finns spray på ICA för typ 30 kr. Men man får det man betalar för!

Idag på lunchen ska jag fara och prata med min frisör om rakpermanenten, och förhoppningsvis boka en tid. Less på att platta håret  nu.

Sitter här och håller på att frysa ihjäl! Fönstret till kontoret har stått öppet inatt, så det är svin kallt här inne. Måste varit sjukt kallt inatt/imorse, för bilen var som en isbit när jag skulle till jobbet.

Shit pommes, gick just in på smhi.se. Det står att det ska bli 24 minusgrader natten till lördag! Jag tror jag avlider!

Imorgon är det fredag, och då måste jag flytta mina möbler efter jobbet. Mami ska börja städa lägenheten på lördag medans jag gör högskoleprovet. På söndag ska allt vara kliniskt rent, för på måndag kommer dom och besiktar lägenheten.

Hade velat fara på IKEA på söndag, men sparar det nog till nästa vecka.

Har ringt och beställt smörgåstårta till min födelsedag. Liiite gott det ska bli ;) Ska nog baka något gott också. Då blir Hanky Panky glad ;) Hehe

Nåja, nu ska jag gå och se vad pojkarna gör ;P

Ciao Bella!
 PUBLICERAT »  2009-03-26 @ 11:00:20 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(1)

Kommentarer
Postat av: josefine

Det dära Mane 'n Tail shampo och balsam var skit bra tyckte jag för mitt hår =)

men det luktade dock inte alls s¨å gott ,

Kram ///Goooa

2009-03-27 @ 10:58:38
URL: http://goooa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0