Pengar är till för att användas

Nu har jag precis bokat en resa till Göteborg också ;) Så jag blir där över Valborg. Ska bli kul :) Har ju aldrig varit där på våren.

Nu börjar pengarna ta slut, så nu ska jag inte slösa nå mer. Har ju räkningar att betala också.

Imorgon ska jag fara och skriva på kontraktet till lägenheten och välja färg till väggarna i mitt sovrum. Tror jag ska ta beige med en lite mörkare fondvägg. Så som jag har i min lägenhet jag bor i nu. Tycker det är riktigt snyggt.

Ååh, har suttit hela dagen och fantiserat om hur skönt det ska bli i Thailand. Sol, värme, bad, grymt god mat och massa mys. Lillebror och hans flickvän har bokat till den 21 november, och ville att vi skulle åka med dom. Men vi vill ju vara där över nyår :)

Skulle behöva boka en klipptid också. Håret börjar bli långt, men det är bra det.

Nååå, nu ska jag gå och duscha. Sen blir det att lägga sig och se gossip girl. Ska sova tidigt ikväll. Varit sjukt trött hela dagen. Tänkte sova tidigt igår, men då låg jag och prata med Vinsa så det vart sent iaf.

Men men, skriver mer imorgon.

Ciao Bella!
 PUBLICERAT »  2009-03-17 @ 18:22:23 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0